Mitä jos sitä lähtis tänää kattoo jopolla toista mummua, ja sitte uimaa jos vaikka Jemina (mun kamu, en minä)
olis sia poikakamujensa kans ni vois tutustuu.. :) No tässä tää pv meneeki koneella, mummulla, ja rannalla ollessa. :D
Mieliala :
iloinen
<3 : IrtokarkkiBoxi (Jemina)
Kesäkuu. 7.6. 2011 (-11)
Kommentit