Mitä jos sitä lähtis tänää kattoo jopolla toista mummua, ja sitte uimaa jos vaikka Jemina (mun kamu, en minä)

olis sia poikakamujensa kans ni vois tutustuu.. :) No tässä tää pv meneeki koneella, mummulla, ja rannalla ollessa. :D

                                                                      Mieliala :  iloinen

 

<3 : IrtokarkkiBoxi (Jemina)                                                          

                                                                                                                                Kesäkuu. 7.6. 2011 (-11)